logo2-wp

نصب و راه اندازی مجدد تلویزیون

نصب و راه اندازی مجدد تلویزیون

نصب و راه اندازی مجدد تلویزیون

نصب و راه اندازی مجدد تلویزیون یکی از اولین اقداماتی است که خیلی از مصرف کنندگان بعنوان اولین و در دسترس ترین اقدام برای تعمیر تلویزیون و سایر دستگاههای خود انجام می‌دهند. تمام تلویزیونها از هر برند و مدلی که باشند در منوی تنظیمات خود گزینه ای به نام reset factory یا تنظیمات کارخانه ای دارند که معنای آن بازگشت به تنظیماتی است که تلویزیون در مرحله پس از تولید و قبل از اولین استفاده دارند. با انتخاب این گزینه در منوی تلویزیون تمام تنظیماتی که مصرف کننده آنها را تغییر داده به حالت اول برمی گردد، برخی از اطلاعات دستگاه مانند نتیجه جستجوی کانالهای دستگاه پاک می شود و تنظیماتی مانند رنگ و نور در حد وسط قرار می گیرند و برخی دیگر مانند میزان صدا بر اساس نظر طراحان دستگاه روی یک میزان متوسط رو به پایین قرار می گیرد.

اگر با مشکلی مانند عدم نمایش تصویر بر روی صفحه نمایش یا عدم کارکرد کنترل از راه دور روبرو هستید، تلویزیون را بازنشانی کنید.

اگر مشکل برطرف نشد، روش بازنشانی به تنظیمات کارخانه را امتحان کنید.

اگر یک دستگاه USB خارجی به تلویزیون متصل است، قبل از بازنشانی، دستگاه USB را از تلویزیون جدا کنید.

 

 

 

راه اندازی مجدد تلویزیون با کنترل از راه دور

دکمه روشن و خاموش روی کنترل را به مدت 5 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا پیام “دستگاه خاموش میشود” نمایش داده شود. تلویزیون خاموش شده و پس از حدود یک دقیقه به طور خودکار مجدد راه اندازی میشود.

اگر پس از مرحله قبل مشکل برطرف نشد، کابل برق تلویزیون را از پریز بکشید، سپس دکمه روشن خاموش تلویزیون را فشار دهید و 2 دقیقه منتظر بمانید و دو شاخه برق را به پریز وصل کنید.

تنظیمات و داده های شخصی شما پس از راه اندازی مجدد از دست نمی‌رود.

 

بازنشانی داده‌های کارخانه

اگر پس از بازنشانی با کشیدن دو شاخه مشکل برطرف نشد، روش بازنشانی با داده‌های کارخانه را امتحان کنید.

 

توجه

در صورتیکه تلویزیون را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید، همه داده‌ها و تنظیمات تلویزیون (از قبیل اطلاعات تنظیمات شبکه، WIFI، اطلاعات حساب Google، و سایر اطلاعات ورود، Google play و سایر برنامه های کاربردی نصب شده) از دست خواهد رفت.

دکمه home را فشار دهید —–> سپس تنظیمات —–> تنظیمات ترجیحی دستگاه —–> بازنشانی —–> بازنشانی داده‌های کارخانه را انتخاب کنید

راه حل دوم

پاک کردن همه موارد را انتخاب کنید

اگر یک کد در تلویزیون خود تنظیم کرده باشید، پس از انتخاب گزینه (پاک کردن همه موارد) از شما درخواست خواهد شد تا آن را وارد کنید.

پس از تکمیل موفقیت آمیز فرایند بازنشانی به تنظیمات کارخانه، تلویزیون یک ویزارد راه اندازی اولیه را آغاز خواهدکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید ؟

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

  • 02178409
  • info@goldtechnic.ir