logo2-wp

مرکز فروش پنل تلویزیون

مرکز فروش پنل تلویزیون

مرکز فروش پنل تلویزیون

یکی از نقاط بسیار آسیب‌پذیر تلویزیون پنل آن است. پنل تلویزیون یک صفحه اصلی به نام ماژور دارد که روی دستگاه متصل است. زمانی که به صفحه تلویزیون ضربه وارد میشود به تناسب میزان شدت ضربه، پنل دچار ایرادات متفاوتی میشود. در صورتی که ضربه وارد شده به صفحه اصلی تلویزیون باشد به هیچ عنوان امکان تعمیر وجود ندارد و نیاز به تعویض پنل شکسته تلویزیون در مرکز فروش پنل تلویزیون وجود دارد.

 

تعویض پنل شکسته تلویزیون یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در گلدتکنیک است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد.

 

شرکت فنی و بازرگانی قطعات تک الکترونیک زرین (گلدتکنیک)، بزرگ ترین وارد کننده انواع پنل تلویزیون با Grade A در ایران است که مهم ترین هدف آن رضایتمندی مشتری است.

 

نحوه تشخیص شکستگی پنل تلویزیون

 

پس از ضربه خوردن صفحه نمایش تلویزیون روی صفحه خط‌هایی مورب مانند تار عنکبوتی می‌شود. روی تصویر هم زمان خط‌های افقی و عمودی به همراه به‌هم‌ریختگی رنگ‌ها نمایان می‌شود. یا ممکن است در مواردی تصویر به طور کامل سیاه می‌شود. همچنین ممکن است لکه‌های سیاه در مرکز خطوط ایجاد شود؛ ولی به طور کلی تصویر سالم باشد.

 

 

پنل شکسته تلویزیون
پنل شکسته تلویزیون

 

چگونه پنل شکسته را تعمیر کنیم؟

 

قبل از اینکه به تعمیر پنل شکسته بپردازیم بهتر است کمی در مورد ساختار پنل بدانید.

 

ساختار پنل تلویزیون:

 

پنل ال‌ای‌دی از اجزا زیر تشکیل شده است:

قاب پنل: اجزا پنل را کنار هم نگه می‌دارد.

بک لایت: نور پس‌زمینه را فراهم می‌کند.

صفحات دیپفیوزر: نور یکنواخت ایجاد می‌کند.

صفحات پلاریزه: نور را در جهت مشخصی متمرکز می‌کند.

بردهای آدرس: سیگنال‌های تصویر را هدایت می‌کند.

لیکوئید: تصویر را در سلول‌های میکروسکوپی تشکیل می‌دهد.

 

حل مشکل شکستگی پنل تنها با تعویض پنل قابل رفع است.

 

کارخانه های تولید پنل تلویزیون

 


 

 

BOE

 

پنل های بزرگ LCD توسط شرکت BOE تولید می شوند و این کمپانی رکورد تولید پنل های ال سی دی در سایز بزرگ را نسبت به رقبای خود شکسته است و رهبری این دسته از پنل های نمایشگرهای تلویزیون و مانیتورها را بر عهده گرفته است.

یکی از شرکت‌ هایی که در فناوری تولید صفحه نمایش ها پیشرفت بسیاری داشته، کمپانی چینی BOE است. این شرکت بخش عمده ای از تمرکز خود را بر روی ارائه نوآوری در زمینه تولید صفحه نمایش نیمه هادی مانند TFT-LCD و امولد (AMOLED) گذاشته تا محصولات و سرویس‌ های نمایشی با کیفیتی را در اختیار کاربران، مصرف کنندگان و کاربران قرار دهد.

 

LG Display

 

ال جی دیسپلی LG Display شرکت الکترونیکی کره ای است، که بزرگترین تولیدکننده صفحات ال سی دی در جهان به شمار می آید.
شرکت ال جی دیسپلی در سال ۱۹۹۹ توسط شرکت های فیلیپس و ال جی الکترونیکس تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول، کره جنوبی قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک و بورس کره معامله می شود. مالک کنونی ال جی دیسپلی، ابرشرکت ال جی می باشد.

 

AUO (AU Optronics)

 

AUO یا AU Optronics که در سال 2001 تأسیس شد، پیشروترین تولید کننده پنل های TFT-LCD در جهان است (با سهم بازار 16 درصد) که سه نمایشگر کریستال مایع برتر جهان را طراحی، توسعه و تولید می کند. با پانل های کوچک از 1.5 اینچ تا 46 اینچ، یکی از معدود خطوط تولید بزرگ، متوسط و کوچک در جهان را دارد.
AUO همچنین اولین شرکت طراحی، تولید و تحقیق و توسعه TFT-LCD در جهان است که به صورت عمومی در بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) فهرست شده است.
AUO راه‌حل‌های یکپارچه‌سازی صفحه‌نمایش پیشرفته را با فناوری‌های نوآورانه، از جمله وضوح فوق‌العاده 4K،2K، 3D، بسیار نازک، حاشیه باریک، نمایشگر شفاف، LTPS، OLED و راه‌حل‌های لمسی ارائه می‌دهد. AOU دارای کامل ترین خط تولید نسل، از 3.5G تا 8.5G است، که محصولات پنل را برای انواع کاربردهای LCD در طیف وسیعی از اندازه ها، از اندازه 1.2 اینچ تا 71 اینچ، ارائه می دهد.

 

اینولوکس

 

اینولوکس عملیات تولید و فروش را به صورت یک مرحله ای انجام می دهد و به مشتریان جهانی خود راه حل های جامع ارائه می دهد.
Innolux در روزهای اولیه خود اهمیت زیادی به تحقیق و توسعه محصولات جدید می داد. تلفن های همراه، پخش کننده های DVD قابل حمل و نصب شده، دوربین های دیجیتال، کنسول های بازی، PDA LCD و سایر محصولات ستاره به تولید انبوه رسیدند و به سرعت بازار را تسخیر کردند و سهم قابل توجهی از بازار را برای شرکت به دست آوردند.
با نگاه به آینده، گروه فوتوالکتریک به میدان نمایش LCD عمیق ادامه خواهد داد، متعهد به توسعه فناوری هسته صفحه نمایش هواپیما، استفاده مناسب از مکانیسم عملیات جهانی و عمق تقسیم کار، به مشتریان وعده محصولات با کیفیت بالا و خدمات، تامین کنندگان سیستم صفحه نمایش برتر جهان، در سال 2006 در بازار جهانی صفحه نمایش رنگی تلفن همراه رهبر، تبدیل به “فناوری فاکسکان” رشد سریع موتور در آینده شد.

 

 

اگر پنل تلویزیون شما شکسته و قصد تعمیر آن را دارید تنها کافیست از طریق صفحه تعمیر تلویزیون درخواست خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان گلدتکنیک شوید.

 

 

سوالات متداول درباره تعویض پنل شکسته تلویزیون

 

آیا پنل‌های تعویضی آکبند است؟

بله. پنل ها آکبند و دارای روکش و لیبل است.

 

هزینه تعویض پنل چقدر است؟

با توجه به تنوع پنل‌ها مشخصات تلویزیون را برای ما ارسال کنید تا قیمت دقیق تعویض پنل را اعلام کنیم.

 

آیا پنل‌های تعویضی گارانتی دارد؟

بله پنل‌ها دارای کیفیت عالی با گارانتی 6 ماهه گلدتکنیک است.

٪ پاسخ

  • سلام
    پنل تلویزیون ال جی ۵۵ مدل 55SJ850v ریسیور
    دارآباد مجود دارین قیمت تعویض چقدر هستش
    ممنون میشم بیشتر توضیح بدین

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید ؟

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

  • 02178409
  • info@goldtechnic.ir