logo2-wp

راهنمای جامع تعمیر تخصصی تلویزیون با گارانتی

راهنمای جامع تعمیر تخصصی تلویزیون با گارانتی

راهنمای جامع تعمیر تخصصی تلویزیون با گارانتی

 

در این مطلب قصد داریم درباره راهنمای جامع تعمیر تخصصی تلویزیون با گارانتی شرکت گلدتکنیک توضیحاتی را ارائه دهیم.

شرکت گلدتکنیک در زمینه تعمیر تخصصی تلویزیون با گارانتی معروف است. تکنسین های شرکت تمامی مراحل تعمیر تلویزیون را با حساسیت و دقت انجام می دهند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات تلویزیون، از قطعات اصلی استفاده می ‌کنند. هر تعمیر انجام شده تحت گارانتی ۶ ماهه از طرف شرکت قرار دارد. این نشان از اعتماد ما به کارهای انجام شده و کیفیت آنها می باشد. همچنین تیم ما خدمات تعمیر انواع تلویزیون در محل را نیز انجام می دهد. شما می توانید برای انجام انواع تعمیرات با شرکت تماس بگیرید. همچنین یک فرم درخواست برای انجام تعمیرات در سایت خود داریم که در ادامه مطلب لینک آن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. حال بیایید با نحوه انجام تعمیر تلویزیون در گلدتکنیک بیشتر آشنا شویم.

 

 

برندهای تعمیر شده توسط گلدتکنیک

 

گلدتکنیک تعمیر تخصصی تلویزیون با گارانتی را انجام می دهد. تعمیرات شامل انواع برندهای تلویزیون از جمله ال جی (LG)، سامسونگ (SAMSUNG)، تی سی ال (TCL)، ایکس ویژن (X.VISION) و… می باشد. جهت ثبت درخواست تعمیرات می توانید فرم ثبت درخواست مربوط به تعمیرات را پر کنید. تکنسین های ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و تعمیرات تلویزیون شما را انجام خواهند داد.

تعمیرات تلویزیون‌ در مرکز شرکت توسط کارشناسان و تکنسین های ماهر و متخصص انجام می شود.

تیم ما خدماتی از قبیل تعمیر بک لایت و مشکلاتی نظیر عدم نمایش تصویر، پرش تصویر و خط روی تصویر را انجام می دهد. در صورتی که تلویزیون شما روشن نشود تکنسین پاور آن را تعمیر یا تعویض می کند. اگر ورودی HDMI تلویزیون کار نمی ‌کند این موضوع توسط تیم گلدتکنیک به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد و مشکل رفع می شود. تعمیرات تلویزیون شما با قیمتی بی نظیر و بهترین کیفیت انجام می گردد. برای دریافت اطلاعات دقیق درباره هزینه تعمیر تلویزیون خود، می ‌توانید به راحتی با مشاوران متخصص گلدتکنیک تماس بگیرید. مشاوران ما با دقت به سؤالات شما پاسخ داده و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

 

 

 

تعمیر تلویزیون با گارانتی
تعمیر تلویزیون با گارانتی

 

بررسی مشکلات تلویزیون

 

برای انجام تعمیر تخصصی تلویزیون با گارانتی ابتدا باید بفهمیم مشکل و علت خرابی از چیست؟ هنگامی که تلویزیون شما روشن نمی گردد، ابتدا باید اتصال برق را بررسی کنید. ببینید که کابل برق به درستی وصل شده و مشکلی در پریز یا محافظ برق نباشد. همچنین باید چک کنید که کابل برق هیچ گونه خرابی یا بریدگی نداشته باشد. اگر با این موارد مشکل حل نشد، مشکل ممکن است از بردهای داخلی تلویزیون باشد. همچنین ممکن است به دلایل مختلفی روی صفحه تلویزیون خطوط افقی و عمودی پدیدار شود. با بررسی کابل‌ های COF یا فلت جهت می توان این مشکل را به راحتی رفع کرد.

اگر ایراد از پیکسل ‌های سوخته باشد تیم حرفه‌ای ما می تواند آنها را عوض کند. گاهی نیز ممکن است سیگنال های ورودی مشکل داشته باشند. در این صورت باید اتصالات و سیگنال‌ های ورودی مانند آنتن مورد بررسی قرار بگیرند. اگر مشکل در دستگاه ‌های جانبی باشد باید این دستگاه ها مثل ستاپ باکس بررسی شوند. توجه داشته باشید که خاموشی ناگهانی تلویزیون ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. گاهی ایراد از برد پاور است. برد مسئول تأمین برق و انتقال آن به سایر قطعات تلویزیون است. اگر این برد دچار مشکل شود، تلویزیون خاموش می گردد. نوسانات برق نیز موجب سوختن یا خرابی برد پاور می شوند.

 

 

تعمیرات تلویزیون در محل و مرکز همراه با گارانتی
 

 

تعمیر تلویزیون در مرکز و محل

 

همان طور که در مطالب بالا نیز بیان کردیم گلدتکنیک تعمیر تخصصی تلویزیون با گارانتی را در مرکز شرکت و منزل شما ارائه می دهد. از آنجایی که اکنون تلویزیون  قلب خانه ماست، لزوم تعمیر سریع و کارآمد آن بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. گلدتکنیک با داشتن متخصصین کاربلد، خدمات تعمیر تلویزیون در محل را با بهره‌گیری از قطعات اورجینال ارائه می ‌دهد. اگر تلویزیون شما خراب شده و احتیاج به تعمیر دارید، نگران نباشید. گلدتکنیک آماده است تا با تخصص خود و بدون نیاز به حمل و نقل، تلویزیون شما را در محل تعمیر کند. در صورت نیاز به بررسی های بیشتر تیم ما تلویزیون شما را به شرکت انتقال می دهد و پس از تعمیر به منزل شما می فرستند.

 

 

 

بهترین مرکز نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون
بهترین مرکز نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون

 

استفاده از قطعات اصلی در تعمیر تلویزیون

 

برای تعمیر تخصصی تلویزیون با گارانتی از قطعات اصلی و با کیفیت برای جلوگیری از تکرار مشکلات استفاده می ‌کنیم. همچنین، تمام خدمات تعمیرات دارای گارانتی معتبر می ‌باشند. این امر به شما اطمینان می ‌دهد که تلویزیون شما پس از تعمیر، به بهترین شکل ممکن کار خواهد کرد. برخی از مشکلات تلویزیون نیازمند تعمیر فوری در محل خود هستند. ما این خدمات را نیز ارائه می ‌دهیم. همچنین، در صورت نیاز به تعمیرات پیشرفته، می ‌توانیم تلویزیون شما را جهت بازیابی به کارگاه خود انتقال دهیم. توجه داشته باشید که قبل از هرگونه تعمیرات، به شما اطلاعات کاملی درباره مشکلات تلویزیون و هزینه ‌های تعمیر آن ارائه می دهیم.

 

 

 

استفاده از قطعات اصلی در تعمیر تلویزیون
استفاده از قطعات اصلی در تعمیر تلویزیون

 

کلام آخر

 

شرکت گلدتکنیک تعمیر تخصصی تلویزیون با گارانتی را انجام می دهد. این شرکت به عنوان یک مرکز تعمیرات تخصصی با چندین دهه تجربه در زمینه تعمیرات تلویزیون، از افراد متخصص و کاردان در این حوزه بهره می برد. این مرکز با ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون ال ای دی، ال سی دی و OLED، با کیفیت ترین خدمات تعمیر تی وی را ارائه می دهد. همچنین خدمات دیگری نظیر تعمیرات تلویزیون‌ در محل دارد. و با آشنایی کامل با تمامی برندهای تلویزیون، آماده رفع مشکلات شما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران و مهندسین تیم ما در ارتباط باشید.

جهت ثبت درخواست تعمیرات می توانید فرم ثبت درخواست مربوط به تعمیرات را پر کنید.

1 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید ؟

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

  • 02178409
  • info@goldtechnic.ir