logo2-wp

تعمیر تلویزیون جی پلاس

تعمیر تلویزیون جی پلاس

تعمیر تلویزیون جی پلاس

امروزه تلویزیون طرفدار زیادی دارد و همه افراد خانه خواه ناخواه به سمت این دستگاه می‌آیند. این جعبه جادویی دستگاه پر جاذبه‌ای است که افراد خانواده را برای تماشای برنامه، فیلم و سریال و لذت بردن از اوقات فراغت دور هم جمع می‌کند. بسیاری از افراد نمی‌توانند حتی یک روز را بدون تلویزیون تحمل کنند.  در صورت خرابی تلویزیون جی پلاس، تعمیر تلویزیون جی پلاس در مرکزی معتبر مهم ترین نکته ای است که باید به آن توجه کنید.

تلویزیون‌های جی پلاس از نسل جدید و هوشمند هستند و کاملا نیازهای سرگرمی افراد خانواده را پوشش می‌دهد. حال به این موضع فکر کنید که از کار افتادن و خرابی تلویزیون G plus می‌تواند چقدر می‌تواند شما را ناراحت کند.

همانطور که گفته شد این برند معتبر نیز امکان خراب شدن و مستعد بروز مشکلات فنی مختلفی را دارد؛ جهت ثبت درخواست تعمیرات می توانید فرم ثبت درخواست مربوط به تعمیرات را پر کنید یا با شماره 02178409 تماس بگیرید.

گلدتکنیک آماده است تا در هر ساعت از شبانه روز تعمیر تلویزیون جی پلاس شما را بسیار سریع و با هزینه کاملا مقرون به صرفه با گارانتی 6 ماهه انجام دهد.

در صورت نیاز می‌توانید از دیگر خدمات ما یعنی تعمیر تلویزیون ال جی، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون توشیبا، تعمیر تلویزیون فیلیپس، تعمیر تلویزیون هایسنس، تعمیر تلویزیون جی وی سی، تعمیر تلویزیون پاناسونیک، تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون دوو، تعمیر تلویزیون شیائومی، تعمیر تلویزیون شارپ، تعمیر تلویزیون وستل، تعمیر تلویزیون هاردستون، تعمیر تلویزیون مارشال، تعمیر تلویزیون یوتکس، تعمیر تلویزیون بلست، تعمیر تلویزیون جنرال، تعمیر تلویزیون صنام، تعمیر تلویزیون تی سی ال، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون هیتاچی، تعمیر تلویزیون آر تی سی و تعمیر تلویزیون اسنوا نیز استفاده کنید.

جهت دریافت خدمات خرید و فروش تلویزیون شکسته ال ای دی و ال سی در تمام برندهای سونی، سامسونگ، الجی، دوو، صنام، ایکس ویژن، تی سی ال، اسنوا، پاناسونیک، جی پلاس، فیلیپس، جی وی سی، توشیبا و غیره و در تمام نقاط ایران، فقط کافیست با شماره 02178409 تماس بگیرید.

 

تعمیر تلویزیون جی پلاس در منزل

 

عدم توجه به سرویس تلویزیون G plus در منزل می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای شما به دنبال داشته باشد.

گلدتکنیک تعمیر تخصصی تلویزیون با گارانتی را در مرکز و منزل شما ارائه می دهد. از آنجایی که اکنون تلویزیون  قلب خانه ماست، لزوم تعمیر سریع و کارآمد آن بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. گلدتکنیک با داشتن متخصصین کاربلد، خدمات تعمیر تلویزیون در محل را با بهره‌گیری از قطعات اورجینال ارائه می ‌دهد. اگر تلویزیون شما خراب شده و احتیاج به تعمیر دارید، نگران نباشید. گلدتکنیک آماده است تا با تخصص خود و بدون نیاز به حمل و نقل، تلویزیون شما را در محل تعمیر کند. در صورت نیاز به بررسی های بیشتر تیم ما تلویزیون شما را به شرکت انتقال می دهد و پس از تعمیر به منزل شما می فرستند.

 

 

 

تعمیر تخصصی تلویزیون با گارانتی
تعمیر تخصصی تلویزیون با گارانتی

 

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون جی پلاس در تهران

 

جی پلاس که همان برند LG معروف است یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون در دنیا و آسیاست که در ساخت محصولات خود از تکنولوژی پیشرفته روز دنیا بهره می‌گیرد و تلویزیون‌های هوشمند جدیدی در مدل ال ای دی و ال سی دی و غیره را وارد بازار کرده است. این برند به خوبی جای خود را در بین خانواده‌های ایرانی باز کرده است و به همین جهت تعداد فروش آن بالا رفته است.

این فروش بالا موجب شده تا تقاضا برای تعمیرات تلویزیون جی پلاس در تهران نیز افزایش پیدا کند.

اما استانداردهای به کار رفته در تلویزیون جی پلاس باعث شده تا تعمیرات آن تخصصی و تنها از دست تعمیرکاران باتجربه تعمیرگاه تعمیر تلویزیون جی پلاس در تهران بر بیاید که با جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در آن آشنایی کامل دارند.

ضمنا باید بدانید تمامی خدمات ما با گارانتی 6 ماهه ارائه می‌شود تا مشتری با خیال آسوده به ما اعتماد و دستگاه خود را برای تعمیر به ما بسپارد. با بیش از صدها مورد موفق از تعمیرات تلویزیون G plus در اندازه و مدل‌های مختلف LED، LCD، OLED برطرف شدن ایرادات دستگاه شما مانند خاموشی ناگهانی، قطع تصویر، قطعی صدا، بهم ریختن رنگ و غیره را تضمین می‌کنیم.

 

 

 


تعمیرات گلدتکنیک
تعمیرات گلدتکنیک

 

مدل های قابل تعمیر تلویزیون جی پلاس

 

همه سایزها و مدل‌های دستگاه جی پلاس در انواع تلویزیون QLED، LED، LCD، OLED و غیره قابلیت تعمیر دارد. معمولا بکلایت تلویزیون جی پلاس، بخش پاور تلویزیون G plus، صفحه نمایش Gplus و بخش‌هایی همچون پورت های صدا، تصویر، HDMI، ریموت کنترل و غیره دچار مشکل و خرابی می‌شود.

اولویت کارشناسان ما تعمیر قطعات معیوب است و نه تعویض آن. به همین خاطر همه قطعات بر طبق اصول استاندارد تعمیر میشوند و یا در صورت نیاز و در صورت رضایت کامل شما با قطعات اصلی تعویض می‌شوند.

 

جهت ثبت درخواست تعمیرات می توانید فرم ثبت درخواست مربوط به تعمیرات را پر کنید یا با شماره 02178409 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید ؟

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

  • 02178409
  • info@goldtechnic.ir